پرتال امور آموزشی

موسسه آموزش عالی خاوران
  • تمام اطلاعیه ها
  • کنسلی
  • برنامه کلاسی
  • جبرانی
  • اطلاعیه
  • نحوه برگزاری کلاس
  • حضور و پاسخگویی
تاریخ ثبت: 1404/08/17_19:08

کنسلی

علوم پایه #
کلاس های ریاضی 2 استاد خانم مهدس عادله ضیائی یک شنبه مورخ 1404/08/18 برگذار نمی گردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/17_14:33

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی یکشنبه مورخ 1404/08/18
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/15_13:22

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی شنبه مورخ 1404/08/17
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/14_15:02

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی پنج شنبه مورخ 1404/08/15
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/13_14:18

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی چهارشنبه مورخ 1404/08/14
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/12_14:26

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی سه شنبه مورخ 1404/08/13
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/11_14:58

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی دوشنبه مورخ 1404/08/12
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/10_15:25

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی یکشنبه مورخ 1404/08/11
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/10_0:11

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد محمد امین اسحقی نصر آبادی شنبه مورخ ۰۸/۱۰ برگزار نمیگردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/10_0:10

کنسلی

کلاس مبانی مدیریت استاد فرهاد سلطانی شنبه مورخ ۰۸/۱۰ ساعت ۱۰-۸  برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/10_0:10

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد هانیه حداد شنبه مورخ ۰۸/۱۰ برگزار نمیگردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/10_0:10

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد هانیه حداد شنبه مورخ ۰۸/۱۰ برگزار نمیگردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/10_0:10

کنسلی

کلاس اوقات فراغت استاد محمدامین رجب زاده شنبه مورخ ۰۸/۱۰ ساعت ۱۲-۱۰ برگزار نمیگردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/08_11:49

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی شنبه مورخ 1404/08/10
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/07_16:00

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی پنج شنبه مورخ 1404/08/08
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/07_10:06

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد حسین عرفانیان حسین پور چهارشنبه مورخ 08/07 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/07_9:06

کنسلی

مهندسی پزشکی #

کلاس استاتیک استاد آقای دکتر الیاس مزروعی امروز چهارشنبه 1404/08/07 ساعت 12-10 و 14-12 برگزار نمی گردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/06_15:09

کنسلی

کلاس ایمنی بهداشت استاد سعید صادقی سه شنبه مورخ 08/06 ساعت 20-18 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/06_13:43

جبرانی

جبرانی کلاس فیزیک ( کد شنبه ) استاد مهدی امیری چهارشنبه مورخ 08/07  ساعت 13:45تا 15:45 در محل کلاس 302 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/06_13:40

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد محسن صدر طلب سه شنبه مورخ ۰۸/۰۶ برگزار نمیگردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/06_13:40

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد احسان  اقبالی چهارشنبه مورخ 08/07 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/06_13:40

کنسلی

کلاس استاد امیراحمد امینیان چهارشنبه مورخ 08/07 ساعت 10-8 و 12-10 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/06_13:39

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی چهارشنبه مورخ 1404/08/07
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/05_12:12

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی سه شنبه مورخ 1404/08/06
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/05_9:45

اطلاعیه

http://اعلام آرای شورای آموزشی مورخ 1404/08/01 جهت اطلاع و پیگیری مراتب توسط دانشجویان متقاضی

جهت مشاهده لینک فوق را باز بفرمایید.
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/04_15:39

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی دوشنبه مورخ 1404/08/05
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/04_10:14

نحوه برگزاری کلاس

کلاس مدار الکتریکی استاد سیمین السادات حسینی استثنا یکشنبه مورخ  08/04 ساعت 16-14 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/04_9:58

کنسلی

کلاس کبدی (پسران) یکشنبه مورخ 08/04 ساعت 12:30 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/04_9:58

کنسلی

کلاس مهناز خجسته یکشنبه مورخ 08/04 ساعت 12-10 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/04_9:58

کنسلی

کلیه کلاس ها استاد مرضیه اشکانی فر یک شنبه مورخ 08/04 برگزار نمیگردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_16:42

کنسلی

مهندسی پزشکی #
کلاس تجهیزات عمومی مراکز درمانی استاد آقای دکتر هادی اکبر ساعت 20-18 روز شنبه مورخ 1404/08/03 برگزار نمی گردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_15:43

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی یکشنبه مورخ 1404/08/04
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_14:22

کنسلی

کامپیوتر#
 کلاس مبانی اینترنت اشیاء خانم دکتر داودی ثانی فقط در تایم 16-14 روز شنبه مورخ 1404/08/03 برگذار نمی گردد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_9:51

اطلاعیه

📣 دانشجویان عزیز جهت اطلاع از وضعیت تشکیل کلاس های خود می توانند به قسمت "اطلاعیه های مدیریت کلاس ها" در اپلیکیشن خاوران مراجعه نمایند.

📱 جهت دریافت اپلیکیشن خاوران نسخه بروزرسانی شده  (نسخه 0.1.27) کلیک نمایید.
 (http://khavaran.ac.ir/data1/khavaran.app.apk)
❗️ در صورت استفاده از نسخه قدیمی ، لطفا اپلیکیشن را بروزرسانی نمایید.
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_9:33

جبرانی

جبرانی کلاس ریاضی عمومی (کد 10-8 ) استاد ملیحه عبدالباقی سه شنبه ها مورخ 08/06 و 08/20  ساعت 10-8 در محل کلاس 503 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_9:32

جبرانی

جبرانی کلاس ریاضی عمومی (کد 12-10) استاد ملیحه عبدالباقی سه شنبه ها مورخ 08/06 و 08/20  ساعت 12-10 در محل کلاس 503 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/03_9:29

جبرانی

جبرانی کلاس فیزیک ( کد شنبه ) استاد مهدی امیری چهارشنبه مورخ 08/07  ساعت 10-8 و 12-10 در محل کلاس 501 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/08/01_13:16

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی شنبه مورخ 1404/08/03
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/30_15:48

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی پنج شنبه مورخ 1404/08/01
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/29_14:24

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی چهارشنبه مورخ 1404/07/30
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/28_16:54

کنسلی

گروه مهندسی کامپیوتر#

 کلاس آمار و احتمالات آقای مهندس سجاد مظلوم پنجه که روز دوشنبه مورخ 1404/07/28 ساعت 18-16 برگذاار نمی گردد

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/28_15:52

برنامه کلاسی

.برنامه هفتگی سه شنبه مورخ 1404/07/29
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/27_13:42

جبرانی

کلاس جبرانی ریاضی استاد نجمه نیازی پنج شنبه ها  ساعت 14-12 مورخ 08/08 و 08/15 و 08/22 در محل کلاس 103 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/27_13:30

برنامه کلاسی

.برنامه هفتگی دوشنبه مورخ 1404/07/28
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/26_15:53

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی یکشنبه مورخ 1404/07/27
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/24_16:45

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی شنبه مورخ 1404/07/26
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/23_13:15

اطلاعیه

✅اطلاعیه مهم

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند که کلیه کلاس‌های عملی مجموعه فرهنگی ورزشی از روز پنج‌شنبه مورخ [07/24 ]، طبق روال گذشته برگزار می‌شود.
حضور به موقع شما موجب رضایت و ارتقاء کیفیت برنامه‌ها است.
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/23_12:15

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی پنج شنبه مورخ 1404/07/24
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/22_15:42

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی چهارشنبه مورخ 1404/07/23
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/21_15:48

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی سه شنبه مورخ 1404/07/22
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/21_0:49

اطلاعیه

قابل توجه دانشجویان و اساتید گرامی :

 کلیه کلاس‌های عملی که در سالن ورزشی دانشگاه برگزار می‌شوند، از روز دوشنبه مورخ ۰۷/۲۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۰۷/۲۳ برگزار نخواهند شد.

 

 

 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/20_15:33

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی دوشنبه مورخ 1404/07/21
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/19_12:44

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی یکشنبه مورخ 1404/07/20
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/15_15:03

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی چهارشنبه مورخ 1404/07/16
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/14_15:33

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روزسه شنبه مورخ 1404/07/15
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/14_9:41

اطلاعیه

باسلام

ضمن عرض تبریک قبولی شما در دانشگاه و آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه علم و دانش، میتوانید تا پایان هفته جاری از ساعت 9 الی 14جهت ثبت نام به دانشگاه مراجعه فرمایید.

مدارک لازم:

1. اصل كارت ملي و دو برگ تصوير پشت‌ و رو از آن.

2. اصل شناسنامه و دو دوره تصوير از تمام صفحات آن.

3. شش قطعه عكس 4×3 تمام رخ- تهيه شده در سال جاري با زمينه سفيد با كيفيت بالا و پشت نويسي شده.

4. اصل مدرك يا گواهي‌موقت مقطع قبل به همراه دو برگ تصوير آن.

5. دو  برگ تصویر ریزنمرات

6. دانشجويان پسر ملزم به ارائه مدرک نظام وظیفه (کارت یا فرم 4 ) می باشند.

ثبت‌کننده: متصدی امور آموزش
تاریخ ثبت: 1404/07/13_16:02

اطلاعیه

📢 اطلاعیه برگزاری جلسات دفاع پایان‌نامه کارشناسی ارشد

      بدین‌وسیله به اطلاع دانشجویان، اساتید محترم و علاقه‌مندان می‌رساند که جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در تاریخ مشخص‌شده، به شرح زیر برگزار خواهد شد:

🗓 تاریخ برگزاری: دوشنبه  1404/07/14
📍 محل برگزاری: سالن دفاع (طبقه همکف)

🔸 ساعت ۸:۰۰
👨‍🎓 سپیده آریافرد
رشته: مدیریت پروژه و ساخت
استاد راهنما: دکتر سیامک گل‌نرگسی

🔸 ساعت ۹:۰۰
👨‍🎓 محسن کمالی
رشته: معماری داخلی
استاد راهنما: دکتر امیراحمد امینیان

🔸 ساعت ۱۰:۰۰
👨‍🎓 وحید درمان
رشته: معماری داخلی
استاد راهنما: دکتر امیراحمد امینیان

🔸 ساعت ۱۱:۰۰
👨‍🎓 محمد فاتحی
رشته: معماری داخلی
استاد راهنما: دکتر امیراحمد امینیان


✅ از کلیه اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود با حضور خود در این جلسات، ضمن حمایت از تلاش‌های علمی دانشجویان، به غنای فضای علمی دانشگاه بیفزایند.

با آرزوی موفقیت برای دانشجویان گرامی 🌿
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/13_15:56

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز دوشنبه مورخ 1404/07/14
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/12_15:48

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز یکشنبه مورخ 1404/07/13
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/09_14:20

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز پنج شنبه مورخ 1404/07/10
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/08_15:47

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز چهارشنبه مورخ 1404/07/09
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/07_18:08

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز سه شنبه مورخ 1404/07/08
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/06_16:11

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز دوشنبه مورخ 1404/07/07
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/05_17:41

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز یکشنبه مورخ 1404/07/06
جهت مشاهده کلیک نمایید .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/05_12:57

کنسلی

کلاس مقدمات جامعه شناسی ورزشی  شنبه مورخ 07/05 ساعت 18-16 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/05_11:25

کنسلی

✅ قابل توجه دانشجویان محترم :

کلاس یادگیری حرکتی استاد سجاد فردتدین شنبه مورخ 07/05  ساعت 12 برگزار نمیگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/07/03_14:49

برنامه کلاسی

برنامه هفتگی روز شنبه مورخ 1404/07/05

جهت مشاهده کلیک نمایید .





 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/06/26_8:55

اطلاعیه

# قابل توجه دانشجویان متقاضی درخواست طرح در شورا، آرای شورای آموزشی جهت اطلاع و پیگیری به شرح ذیل اعلام می گردد.
د
انشجویان متقاضی لازم است حد اکثر تا ده روز پس از اعلام آرا پیگیری درخواست های خود باشند.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/06/23_14:08

اطلاعیه

#اطلاعیه

🔰 تقویم ترم مهر 1404 و اطلاعیه انتخاب واحد

جهت مشاهده کلیک نمایید .

#اداره_آموزش

 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/06/22_16:58

اطلاعیه

قابل توجه کلیه دانشجویان مخترم به اطلاع می رساند: 
کلیه دانشجویا موظمند، بمنظور ثبت و تایید نمره طرح نهایی یا پروژه نهایی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپپیوسته توسط اداره آموزش در سامانه فرم مجوز صحافی پایان نامه خود را نیز به اداره آموزش ارائه نمایند 
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز لازم است همزمان با ارائه مدارک صورتجلسه،دفاع نامه اوراق گواهی همانند جویی و گواهی ایرانداکت پایان نامه خود را نیز به آموزش ارائه نماید.
در غیر این صورت از پذیرش مدارک ناقص معذوریم. با سپاس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/06/22_14:43

اطلاعیه

ثبت‌کننده: متصدی امور آموزش
تاریخ ثبت: 1404/06/09_11:49

اطلاعیه

 به اطلاع مي‌رساند ثبت‌نام و انتخاب رشته صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل کتبي براي متقاضيان ديپلم شاخه نظري و معدل کل براي متقاضيان ديپلم شاخه فني و حرفه‌اي و يا کاردانش)، از روز سه‌شنبه  1404/06/11 لغايت روز شنبه  1404/06/15 در اداره آموزش (سرکارخانم حقیقی) انجام می پذیرد.
 

 

ثبت‌کننده: کارشناس امور ثبت نام
تاریخ ثبت: 1404/06/09_11:39

اطلاعیه

قابل توجه دانشجويان محترم

بدينوسيله به اطلاع مي رساند جهت انتخاب واحد ترم  اول  سال تحصيلي 1405 - 1404 (  مهر ماه ) دانشجويان  بر مبناي تعداد واحد مورد نياز موجودي ذيل را در حساب دانشجويي خود به عنوان علي الحساب شهريه ثابت و متغیر  به حساب 1339298855   يا شماره كارت   2941-7012-3377-6104     نزد بانك ملت تامين نمايند.

  • دانشجويان محترم مي توانند در صورت تمايل كل مبلغ را به صورت نقدي پرداخت نمايند . لذا اين دسته از دانشجويان ضرورتي به مراجعه حضوري به موسسه ندارند . يا به صورت اقساط به شرح ذيل عمل نمايند .

1 ) انتخاب واحد زير 6 واحد:   مبلغ 34،000،000  ريال (در صورت عدم امكان واريزنقدي مبلغ 14,000,000  ريال نقد و دو فقره چك  15،000،000   ريالي به تاريخ   05/08/1404  و  05/10/1404  در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

2 ) انتخاب واحد زير 14 واحد:   مبلغ  54،000،000 ريال (در صورت عدم امكان واريزنقدي مبلغ  24،000،000 ريال نقد و دو فقره چك  15،000،000   ريالي به تاريخ   05/08/1404  و  05/10/1404  در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

3 ) انتخاب واحد بالاي 14 واحد: مبلغ 64،000،000ريال (در صورت عدم امكان واريزنقدي مبلغ 34،000،000 ريال نقد و دو فقره چك  15،000،000 ريالي به تاريخ   05/08/1404  و  05/10/1404 در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

4) مقطع كارشناسي ارشد:  مبلغ 130،000،000 ريال نقد (در صورت عدم امكان واريزنقدي مبلغ 55،000،000 ريال نقد و سه فقره چك 25،000،000  ريالي به تاريخ05/08/1404  و  05/09/1404  و 05/10/1404 در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

5 )دانشجویان ارشدی که مجاز به انتخاب فقط 3 واحد درسی می باشند: مبلغ 65،000،000  ريال نقد (در صورت عدم امكان واريزنقدي ، مبلغ 40،000،000 ريال نقد و یک فقره چك 25،000،000 ريالي به تاريخ 05/09/1404 در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

6 ) دانشجویان ارشدی که درس پايان نامه را انتخاب واحد می نمایند: مبلغ 180،000،000 ريال نقد (در صورت عدم امكان واريز نقدي ، مبلغ 80،000،000 ريال نقد و چهارفقره چك 25،000،000 ريالي به تاريخ 05/08/1404 و 05/09/1404  و 05/10/1404  و 05/11/1404   در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

- دانشجويان محترم توجه داشته باشند، سيستم به دانشجوياني كه موجودي آنها كمتر از مبالغ قيد شده باشد اجازه انتخاب واحد را نمي‌دهد. (موجودي به معناي اين است كه : هر گونه بدهي و يا كسر بستانكاري كه در قسمت مالي سايت ثبت گرديده است پرداخت شود.)

- دانشجويان مي توانند شهريه خود را از هر يك از كارتهاي عضو شتاب به شماره كارت حساب موسسه فقط از طريق ATM ( خودپردازهاي )‌ بانك ملت با درج شناسه دانشجویی (‌پشت کارت دانشجویی یا در قسمت بالای کارنامه مالی ) ، واريز نمايند.

- مبالغ واريزي پس از حدود 48 ساعت كاري در سايت دانشجو ثبت مي‌گردد ( در صورت عدم وجود اشكال در سيستم‌هاي بانك عامل) و  نيازي به ارائه فيش به صورت حضوري به امور مالي نمي باشد و جهت اطمينان از ثبت فيش واريزي پس از 48 ساعت کاری  به قسمت امورمالي سايت دانشجويي  خود مراجعه نماييد.

- دانشجو موظف به ثبت و كنترل صحت شناسه دانشجويي ( درج شده در ‌پشت کارت دانشجویی یا در قسمت بالای کارنامه مالی ) خود در زمان  واریز وجه و کنترل ثبت  در سیستم دانشجویی  پس از 48 ساعت مي باشد .

- دانشجويان مي توانند با فعال نمودن رمز دوم اينترنتي كارتهاي عضو شتاب خودبا استفاده از مرورگر fire fox   از طريق پرداخت الكترونيك قسمت مالي سايت دانشجويي خود اقدام به تكميل موجودي حساب شهريه نمايند ( بعد از ثبت آیتم تکمیل فرآیند خرید ) تا امکان انتخاب واحد فراهم گردد . (راهنمای پرداخت الکترونیک در سايت دانشجويي قرار داده شده است )

- دانشجوياني كه تمايل دارند علي الحساب شهريه خود را به صورت اقساط پرداخت نمايند، بايد از طريق سايت دانشجويي قسمت امور مالي، ثبت چك ، مشخصات چك بانكي خود را بر اساس تعداد انتخاب واحد ، ثبت نموده و اصل چك را به همراه پرينت مشخصات چك ثبت شده ، حداکثر 48 ساعت قبل از زمان انتخاب واحد، به امور اداري (‌آقاي رفوگران )‌ تحويل و رسيد چك خود را دريافت نمايند .

تــــــــذكـــــــر :

- چكهاي موسسات اعتباري و صندوق هاي قرض الحسنه و قديمي (‌غيرصيادي ) بانكها غير قابل قبول مي باشد .

- چکهای بانکی صیادی ( بنفش )‌قبل از ارائه باید در سیستم صاحب حساب با کد ملی 10380569567 با انتخاب شخصیت حقوقی ثبت گردد، لذا امکان دریافت چکهای ثبت نشده وجود نخواهد داشت .

- فقط تاريخ هایی که در سيستم دانشجويی اعلام شده  قابل قبول خواهد بود لذا  از مراجعه حضوري براي تغيير تاريخ چك خودداري فرماييد .

- ارائه اصل چک حداکثر 48 ساعت  قبل از تاریخ انتخاب واحد الزامی است . عدم ارائه اصل چك به منزله عدم تكميل موجودي بوده و در جمع مبلغ بستانكاري انتخاب واحد شما لحاظ نمي گردد ، بنابراين امكان انتخاب واحد نخواهيد داشت .

- از ثبت چكهاي مخدوش و برگشتي و غير صيادي در سيستم جدا خودداري فرماييد .

- هر گونه مغايرت در چكهاي ثبت شده و اصل چك موجب ابطال و عدم قبول اصل چك خواهد شد و مسئوليت آن به عهده شخص دانشجو مي باشد .

- لازم است دانشجويان تا حداكثر 48 ساعت قبل از انتخاب واحد ( 26/06/1404 ) نسبت به تكميل موجودي خود اقدام نمايند . لذا ديركرد در واريز و بروز هر گونه مشكل از جانب بانك عامل  به عهده شخص دانشجو مي باشد .

امور مالي

1404/06/09

ثبت‌کننده: کارشناس امور ثبت نام
تاریخ ثبت: 1404/06/03_17:14

اطلاعیه

✅  اطلاعیه فوری آموزشی :
 
به اطلاع دانشجویان گرامی می‌رساند، افرادی که در دو نوبت آزمون، کارت ورود به جلسه به همراه نداشته‌اند، موظف‌اند جهت بررسی وضعیت خود تا قبل از شروع امتحان بعدی به اداره آموزش مراجعه نمایند.
عدم مراجعه در بازه تعیین‌شده ممکن است منجر به محدودیت در شرکت در امتحانات آتی یا مشکلات آموزشی گردد.
 
اسامی دانشجویان مشمول این اطلاعیه به شرح زیر است:
 1.  (40324338004)
 2.  (4031477612)
 3.  (4031262132)
4.  (4031262079)
 
با تشکر (مدیریت کلاسها)

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/05/27_14:13

اطلاعیه

❌ قابل توجه تمای دانشجویان محترم :
 
نظر به تعطیلی از سوی مراجع ذیربط در روز شنبه مورخ 1404/06/01 امتحانات روز مزبور ، عینا و در همان ساعت به تاریخ پنج شنبه مورخ 1404/06/20 منتقل میگردد .
بدیهی است بقیه امتحانات (بجز امتحانات کد تک درس روز پانزدهم) در همان روز اعلام شده قبلی به قوت خود باقی می ماند .
 
 
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/05/21_9:56

اطلاعیه

✔️ اطلاعیه مهم برای دانشجویان کارشناسی ارشد 
 
دانشجویان گرامی :
با توجه به اجرای آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری به شیوه استاد محور، سامانه «نان» برای ثبت نیازهای مرجعیت علمی اساتید میزبان از تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ به مدت یک هفته کاری فعال خواهد بود.
 
اگر علاقمند به ثبت درخواست و بهره‌مندی از این فرصت هستید، می‌توانید به بخش استاد محور در سامانه «نان» به آدرس زیر مراجعه کنید:
parsa.nan.ac
 
لطفاً دقت کنید که ثبت درخواست مطابق با شیوه‌نامه مربوطه و مشابه سایر نیاز پردازها انجام می‌شود.
 
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/05/11_10:38

اطلاعیه

 
📌 دریافت کارت ورود به جلسه : 
 
دانشجویان محترم، مراحل دریافت کارت ورود به جلسه به‌صورت کامل و گام‌به‌گام در فایل PDF زیر توضیح داده شده است.
 
📎 لطفاً فایل پیوست را مشاهده فرمایید و طبق مراحل اعلام‌شده اقدام نمایید.
 
 
❌ یادآوری مهم:
در روز آزمون، همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است و بدون آن امکان حضور در جلسه وجود نخواهد داشت.
 
با آرزوی موفقیت 🌟
 
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/05/09_12:12

اطلاعیه

✅ قابل توجه دانشجویان محترم : 

 

با توجه به برگزاری امتحانات پایان ترم بهمن 1403 از اول شهریور ماه، لازم است کلیه دانشجویان با در نظر  گرفتن موارد زیر در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان اقدام نمایند.لازم به ذکر است مسئولیت تبعات عدم اقدام به موقع متوجه شخص دانشجو خواهد بود:

 

تذکرات مهم:

 

1- شرکت در جلسه امتحان منوط به همراه داشتن کارت مذکور است و با توجه به تغییر زمان و مکان امتحانات دانشجویانی که قبلا در این خصوص اقدام نموده اند نیز می بایست نسبت به دریافت مجدد کارت اقدام نمایند.

 

2- سیستم از ارائه کارت ورود به جلسه امتحان به دانشجویان بدهکار خودداری خواهد نمود، لذا این افراد می بایست در اولین فرصت نسبت به تسویه مالی اقدام  نمایند؛ لازم به ذکر است هرگونه پرداخت بعد از پایان مرداد ماه به طور سیستماتیک برای ترم مهر 1404 تلقی خواهد شد و لذا افرادی که بعد از تاریخ مذکور نسبت به تسویه مالی اقدام خواهند نمود امکان دریافت کارت را نخواهند داشت .

 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/24_14:54

جبرانی

جبرانی درس مدیریت پروژه استاد مجید یزدانی چهارشنبه مورخ 04/18 ساعت 11-9 در محل آتلیه 2 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/17_13:13

اطلاعیه

🔴🔴🔴اطلاعیه ترم تابستان سال 1403🔴🔴🔴
قابل توجه تمامی دانشجویان محترم
مطابق با سالهای گذشته و برای تمامی دانشجویانی که مشمول شرایط زیر باشند و در  تمامی رشته ها:
۱)  واحد کارآموزی و پروژه ارائه می گردد
 
۲) آن دسته از دانشجویانیکه فقط با انتخاب درس در ترم تابستان امکان فارغ التحصیلی در تابستان و یا  نیمسال اول ۱۴۰3 را دارا می باشند می توانند جهت گرفتن درس در  ترم تابستان به گروههای تخصصی خود مراجعه نمایند.
 
 ۳) دانشجوياني كه با اخذ واحد تابستاني تا سقف ۸ واحد فارغ التحصيل مي شوند مي توانند به مدیر گروه خود مراجعه نمایند
 
۴) دانشجویانی که در یک درس مهم که پیش نیاز چند درس دیگر میباشد،  بیش از سه بار افتاده اند نیز به مدیر محترم گروه خود جهت انتخاب درس مزبور مراجعه تا پس از تشخیص مدیر گروه درس مزبور ارائه  گردد. 
 
شروع انتخاب واحد: سه شنبه 17 تیر ساعت ۹ تا ساعت 13
پایان انتخاب واحد: پنجشنبه 19 تیر ساعت 9 تا ساعت 13
ضمنا شهریه واریزی برای انتخاب  فقط واحد کارآموزی مبلغ 6.۰۰۰.۰۰۰ و انتخاب تا سقف شش واحد مبلغ 10.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام میگردد .
 
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دانشجویان گرامی 💐
 
 
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/16_15:52

اطلاعیه

قابل توجه دانشجویان متقاضی انتخاب واحد ترم تابستان 1404 
 
🔹با توجه به بروزرسانی سایت موسسه،   انتخاب واحد ترم تابستان فقط بصورت حضوری و توسط کارشناس گروه انجام می گردد.
 
🔸لذا در صورت درخواست درس بصورت حضوری از 17 الی 19 تیرماه ساعت 9 الی 13 به کارشناس گروه مربوطه مراجعه نمائید.
 
⚠️دقت داشته باشید در ترم تابستان کارآموزی و پروژه برای تمامی دانشجویان و درس بصورت مجازی صرفاً برای دانشجویان در حال فارغ التحصیلی ارائه خواهد شد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/16_9:54

اطلاعیه

اقای دکتر یزدانی تا  پایان هفته، 20 تیرماه در موسسه حضور ندارند

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/10_15:55

اطلاعیه

اطلاعیه برگزاری امتحانات نیمسال دوم، تقویم و شرایط نیمسال تابستان و شروع سال تحصیلی جدید :

 نظر به تصمیمات شناور وزارت محترم عتف و اتحادیه موسسات غیر انتفاعی در اعلام تاریخ های متنوع، منتج از شرایط خطیر و ناپایدار کنونی و با توجه به آخرین ابلاغیهٔ معاونت محترم آموزشی وزارت، مبنی بر تعویق امتحانات نیمسال دوم تا شهریور ماه ۱۴۰۴ به اطلاع می رساند: ۱- امتحانات پایان نیمسال دوم، از تاریخ اول شهریور بصورت حضوری برگزار خواهد شد. ۲- در نیمسال تابستان دروس کارآموزی و پروژه برای تمامی متقاضیان و درس بصورت مجازی صرفاً برای دانشجویان در حال فارغ التحصیلی ارائه خواهد شد ۳- انتخاب واحد الکترونیکی نیمسال تابستان از تاریخ ۱۷ تیر، شروع کلاس‌ها از ۲۱ تیر و امتحانات نیمسال تابستان بصورت حضوری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ مرداد خواهد بود. ۴- دانشجویانی که در شرف فارغ التحصیلی هستند و نیاز به انتخاب درس در ترم تابستان برای فارغ التحصیل شدن دارند، از تاریخ ۱۶ تیر به کارشناس گروه خود مراجعه نمایند. درخواست‌ها در چارچوب مقررات و در شورای آموزشی بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری خواهد شد. ۵- شروع انتخاب واحد الکترونیکی نیمسال اول ۱۴۰۴ از ۲۰ شهریور ۱۴۰۴ خواهد بود. جزئیات تقویم آموزشی نیمسال اول متعاقبا اعلام خواهد شد. ۶- برگزاری مجازی جلسات دفاع پایان‌نامه‌ها، تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۴ با تشخیص گروه و تایید معاونت آموزشی "امکان سنجی" خواهد شد ۷- با توجه به آنکه دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی، بعضاً لازم است که تا ابتدا دروس پیش نیاز خود را پس از امتحانات شهریور ماه گذرانده و سپس مبادرت به ارائه امتحان درس پس نیاز خود نمایند، تنها حسب درخواست حضوری به شورای آموزشی، امکان بررسی این موضوع فراهم است. لذا ایندسته از دانشجویان می بایست درخواست خود را شخصاً و حداکثر تا تاریخ ۲۰ تیر ماه به اداره آموزش تسلیم نمایند تا ضمن بررسی شرایط فراغت از تحصیل آنها، ارائه درس به ایشان میسر گردد. بدیهی است، رسیدگی به هرگونه درخواست پس از این تاریخ و برای دانشجویان در شُرُف فارغ التحصیلی ممکن نمی باشد، چراکه عملا فرصت ارائه درس از دست می رود. لازم به یادآوری است که ارائه درس در تابستان، برای دانشجوی در حال فارغ التحصیلی بگونه ای ممکن است که: یا دانشجو پس از گذراندن دروس نیمسال دوم خود تنها ۸ واحد برای فراغت از تحصیل داشته باشد و یا دانشجو با اخذ ۶ واحد در تابستان و دو درس بصورت ارائه به استاد ، فارغ التحصیل شود.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/10_15:51

اطلاعیه

قابل توجه تمامی دانشجویان محترم :

با توجه به اختلالات سیستم بانکی کشور و عدم دسترسی برخی دانشجویان به حساب‌های بانکی خود و با توجه به مصوبه شورای آموزشی موسسه و برای آخرین بار، مهلت ارزشیابی اساتید تا ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۴ تمدید می‌گردد. بدیهی است این تاریخ به هیچ عنوان قابل به تعویق و یا تغییر نخواهد بود یادآوری می‌گردد تنها دانشجویانی می‌توانند به نمرات پایان نیمسال خود اعتراض نمایند که ارزشیابی اساتید را تکمیل نموده باشند .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/09_9:00

حضور و پاسخگویی

 

 

به اطلاع می‌رسد جناب آقای دکتر مجید یزدانی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۰۴/۰۹ و ۰۴/۱۰ در مؤسسه حضور نخواهند داشت.

 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/07_11:39

اطلاعیه

‼️ قابل توجه اساتید و دانشجویان محترم:
 
🔹 حسب نظر وزارت محترم علوم، برگزاری امتحانات نیمسال جاری به شهریور ماه موکول گردید. 
 
🔸 اطلاعیه تکمیلی متعاقباً صادر خواهد شد.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/04/04_13:33

اطلاعیه

#اطلاعیه_مهم 🚨
 
ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی 
به اطلاع  اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و همکاران محترم مؤسسه آموزش عالی خاوران می رساند :
 
نظر به تصمیمات اتخاذی و با توجه به نامه 2/74389 وزارت محترم علوم ، شروع امتحانات پایانی نیمسال دوم 1403 (نیمسال جاری) به 17تیر ماه (1403/04/17) موکول گردید و این تاریخ غیر قابل تغییر است .
( مگر در صورت دریافت نامه جدید از وزارت محترم علوم)
 
 
جهت اطلاع از برنامه امتحانی جدید و دریافت مجدد کارت ورود به جلسه به پرتال دانشجویی خود مراجعه نمایید.
 
#روابط_عمومی  
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/31_16:08

اطلاعیه

🔰ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنید!
 
دانشجویان عزیز
با توجه به اختلالات احتمالی اینترنت، لطفاً برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه، سایت، اپلیکیشن و صفحات رسمی دانشگاه را در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام دنبال کنید.
 
🌐 آدرس صفحات دانشگاه:
 
🔹سایت دانشگاه:
 
🔹اپلیکیشن رسمی دانشگاه:
 
🔹کانال ایتا :
 
🔹کانال تلگرام:

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/31_16:04

اطلاعیه

 
#اطلاعیه
 
به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند:
 
نظر به اختلال بوجود آمده در سیستم بانکی کشور طی هفته گذشته و به جهت مساعدت با دانشجویانی که بدلیل عدم تسویه حساب شهریه نیمسال دوم نتوانستند فرآیند ارزشیابی اساتید را تکمیل نمایند، فرصت تکمیل ارزشیابی اساتید تا تاریخ 3 تیر ماه برای کلیه دانشجویان تمدید شد.
 
لذا با مراجعه به پرتال دانشجویی خود نسبت به تکمیل این فرآیند اقدام نمایید.
 
#روابط_عمومی  
 

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/31_11:28

اطلاعیه

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی 
به اطلاع  اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و همکاران محترم مؤسسه آموزش عالی خاوران می رساند 
 
با توجه به در نظر گرفتن شرایط موجود و به جهت "تعدیل" حس تالمات دانشجویان عزیز و خانواده های محترم ، زمان امتحانات پایان نیمسال جاری با یک هفته تاخیر، از روز شنبه مورخ ۷ تیرماه ۱۴۰۴ بصورت حضوری برگزار می گردد.
 
جهت اطلاع از برنامه امتحانی جدید و دریافت مجدد کارت ورود به جلسه به پرتال دانشجویی خود مراجعه نمایید.

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/28_18:43

جبرانی

کلاس  بتن سازه های معماری اقای دکتر جواد  سبزی پنج شنبه بیست و نهم خرداد ساعت 17-20در  اتلیه 2 برگزارخواهد گردید هر دو کد کلاسی .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/28_13:09

جبرانی

کلاس جبرانی درس مبانی سازمان مدیریت استاد مهدی قاسمی چهارشنبه 28 خرداد ماه ساعت 18 الی 20 برگزار می گردد

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/28_12:43

کنسلی

کلیه کلاس های استاد رضوان خسروجردی چهارشنبه 28 خرداد ماه کنسل می باشد

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/27_9:50

اطلاعیه

آقای دکتر ابراهیم علامتیان سه شنبه 27 خرداد ماه در موسسه حضور ندارند 

ثبت‌کننده: کارشناس گروه عمران
تاریخ ثبت: 1404/03/26_10:56

اطلاعیه

❌آغاز ثبت نام #کاردانی-به-کارشناسی از طریق سایت سنجش
 
قابل توجه کلیه دانشجویانی که در نیمسال جاری فارغ التحصیل می شوند، جهت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته تا 31 خردادماه به سایت سنجش مراجعه فرمایید.
 
https://www.sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/13007/Staging
 
 
مهندسي حرفه‌اي الكترونيك كاربردي  
مهندسي حرفه‌اي كامپيوتر نرم‌افزار  
سخت افزار كامپيوتر                            
مهندسي حرفه‌اي معماري                            
مهندسي اجرايي عمران        
علوم ورزشي

ثبت‌کننده: متصدی امور آموزش
تاریخ ثبت: 1404/03/25_10:33

اطلاعیه

 
کلیه دانشجویان ورودی 1402 و مابعد چنانچه تا آخر ترم 4 از پروپوزال خود دفاع ننمایند طبق آئین نامه وزارت علوم، موسسه حق اخراج آنها را دارد.  
همچنین کلیه دانشجویان ارشد (تمامی ورودی ها) که سنوات مجاز آنها (4 ترم نهایتا 6 ترم) تمام شده است برای تمدید سنوات خود نیازمند ارائه گواهی دفاع از پروپوزال خود هستند.  
بر این اساس تمامی دانشجویانی که تا کنون موفق به دفاع از پروپوزال نشده اند نهایتا تا نیمه شهریور ماه 1404 فرصت دفاع از پروپوزال را خواهند داشت در غیر این صورت عواقب عدم دفاع از پروپوزال بر عهده دانشجو است.

ثبت‌کننده: متصدی امور آموزش
تاریخ ثبت: 1404/03/22_10:20

جبرانی

جبرانی درس تحلیل سازه 1 استاد ابراهیم علامتیان یکشنبه مورخ 03/25 ساعت 12-10 در محل کلاس 301 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/22_10:05

جبرانی

جبرانی درس ریاضی استاد حسینی دوشنبه مورخ 03/27 ساعت 16-14 در محل کلاس 601 برگزار میگردد .

ثبت‌کننده: مدیریت کلاس ها
تاریخ ثبت: 1404/03/20_16:01

اطلاعیه

🔺دانشجویان محترم زمان ارزشیابی اساتید از 25 خرداد 1404 الی 29 خرداد و شروع امتحانات از اول تیرماه 1404 به مدت 14 روز کاری می باشد.
 
🔻باتوجه به اینکه در صورت عدم انجام ارزشیابی اساتید، امکان اعتراض به نمرات وجود ندارد، لذا خواهشمند است نسبت به انجام ارزشیابی در زمان اعلام شده حتما اقدام فرمایید.
 
🔵ارزشیابی دانشجو به هیچ عنوان تا تایید نهایی نمرات توسط استاد قابل رویت نخواهد بود  و در پایان نیز میانگین ارزشیابی در اختیار استاد قرار میگیرد، لذا از شما عزیزان خواهشمندیم  نهایت دقت و واقعیت را در تکمیل نمودن فرم ها داشته باشید.
 
باتشکر و موفق باشید.

ثبت‌کننده: متصدی امور آموزش
تاریخ ثبت: 1404/03/20_15:57

اطلاعیه

🔺دانشجویان محترم زمان ارزشیابی اساتید از 25 خرداد 1404 الی 29 خرداد و شروع امتحانات از اول تیرماه 1404 به مدت 14 روز کاری می باشد.
 
🔻باتوجه به اینکه در صورت عدم انجام ارزشیابی اساتید، امکان اعتراض به نمرات وجود ندارد، لذا خواهشمند است نسبت به انجام ارزشیابی در زمان اعلام شده حتما اقدام فرمایید.
 
🔵ارزشیابی دانشجو به هیچ عنوان تا تایید نهایی نمرات توسط استاد قابل رویت نخواهد بود  و در پایان نیز میانگین ارزشیابی در اختیار استاد قرار میگیرد، لذا از شما عزیزان خواهشمندیم  نهایت دقت و واقعیت را در تکمیل نمودن فرم ها داشته باشید.
 
باتشکر و موفق باشید.

ثبت‌کننده: متصدی امور آموزش