امروز پنجشنبه، 1403/09/01 برابر است با 2024/11/21

اعلام نتایج پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی بهمن 1402

باتوجه به اعلام نتایج  مقطع کارشناسی بهمن 1402، پذیرفته شدگان میتوانند در روز های  پنجشنبه الی یکشنبه مورخ 24 لغایت 27  اسفندماه از ساعت 8:30  الی 13:30 جهت ثبت نام و تشکیل پرونده به محل ثبت نام واقع در طبقه همکف ساختمان اداری  مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر میباشد:

 

 

 

 

 بسمه تعالي

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام در مقطع كارشناسي  بهمن 1402

ضمن عرض تبريك به واسطه قبولي شما در دانشگاه، به اطلاع مي‌رساند ارائه مدارك عنوان شده در رديف‌هاي زير و نيز حضور شخص پذيرفته شده در زمان ثبت نام الزامي است.

يادآوري مي‌گردد ثبت نام در بازه‌هاي زمانبندي اعلام شده توسط موسسه به شرح زير صورت مي‌پذيرد و پس از پايان تاريخ اعلام شده منطبق بر ماده 3 آيين نامه آموزشي وزارت علوم عمل گرديده و دانشجو منصرف از تحصيل قلمداد مي‌گردد.

  • اصل فيش بانكي جهت شهريه نيمسال اول سال تحصيلي 1403-1402 به صورت علي‌الحساب شهريه ثابت و متغير
  • علي الحساب  واريزنقدي مبلغ 20.000.000 ريال نقد و دو فقره چك 9.000.000 ريالي به تاريخ 05/02/1403 و 05/03/1403 در وجه موسسه آموزش عالي خاوران قبل از انتخاب واحد )

باقيمانده شهريه با توجه به تعداد واحد انتخابي قبل از دريافت كارت ورود به جلسه ، بايد تسويه حساب شود

توضيحات : جهت رفاه حال شما دانشجويان محترم، ‌شما مي‌توانيد به يكي از شعب بانك‌هاي ملت در سراسركشور مراجعه و يا از دستگاه‌هاي پوز فروشگاهي و ATM موجود در محل موسسه استفاده نماييد.

  •  حساب جام بانك ملت به شماره  1339298855 ( شماره كارت 2941-7012-3377-6104  )  به نام موسسه آموزش عالي خاوران

تذكرات مهم:

  1. لازم است دانشجويان محترم فقط از ATM   هاي بانك ملت با استفاده از كارتهاي عضو شتاب جهت هر گونه پرداخت خود استفاده نمايند.
  2. چکهای بانکی صیادی قبل از ارائه باید در سیستم صاحب حساب با کد ملی  10380569567 با انتخاب شخصیت حقوقی ثبت گردد.لذا امکان دریافت چک های ثبت نشده وجود نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

  1. اصل كارت ملي و دو برگ تصوير پشت‌ و رو از آن
  2. اصل شناسنامه و دو دوره تصوير از تمام صفحات آن
  3. شش قطعه عكس 4×3 تمام رخ تهيه شده در سال جاري با زمينه سفيد با كيفيت بالا و پشت نويسي شده.
  4. اصل مدرك يا گواهي‌موقت مدرک دیپلم  بهمراه ریز نمرات دیپلم و دو  برگ تصوير آن.
  5. دریافت کد پیگیری "تاییدیه تحصیلی" و " سوابق تحصیلی"، از سایت kemt.medu.ir
  6. دانشجويان پسر ملزم به ارائه يكي از مدارك زير مي‌باشند:
  • برگ اعلام فراغت از تحصيل مقطع دیپلم
  • برگ سبز اعزام به خدمت وظيفه عمومي بدون مهر غيبت و تاريخ اعزام بعد از 1 مهر سال جاري.
  • اصل كارت الکترونيکي پايان خدمت وظيفه عمومي دو برگ تصوير پشت‌ و رو از آن.
  • اصل كارت الکترونيکي معافيت دائم وظيفه عمومي دو برگ تصوير پشت‌ و رو از آن
  • دارا بودن برگه معافيت موقت پزشکي بدون غيبت در مدت اعتبار آن.
  • نامه موافقت از يگان خدمتي ويژه پرسنل نظامي.
  • مجوز كتبي از سازمان وظيفه عمومي ناجا مبني بر ادامه تحصيل.
  • اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت.